Навчання в
коледжі сьогодні вимагає високого рівня самостійності здобувача в навчальній
діяльності, розвитку його здібностей до самореалізації, усвідомлення
необхідності самоосвіти. Саме набуття умінь самостійно діяти, думати,
осмислювати навчальний матеріал, системно засвоювати його та застосовувати в
реальній або змодельованій ситуації стає основною передумовою ефективної
самоорганізації не лише під час навчання, а й в успішній професійній діяльності
в майбутньому. Якісне поєднання навчальної аудиторної роботи із самостійною
задає готовність до реалізації принципів освіти протягом життя. Ця готовність
відповідає умовам сучасного професійно-інформаційного простору, який потребує
від фахівців постійного оновлення набутих знань, уміння оперативно реагувати на
нагальні потреби суспільства, приймати нестандартні рішення, діяти творчо й
самостійно. Отже, ефективна самостійна діяльність студентів неможлива без
оволодіння відповідними навичками й уміннями самоорганізації в будь-якій сфері
життєдіяльності. Правильно організована самостійна робота сприятиме як
якісній професійній підготовці, формуванню важливих професійних якостей, так і
творчому розвитку здобувачів освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар